ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг на базі фіксованої мережі широкосмугового доступу Інтернет
Товариство зобмеженою відповідальністю«ОПТІК.НЕТ», внесене до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку України за №3625 (надалі – «Провайдер»), керуючись Законом України “Про телекомунікації”, Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (надалі – «Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг»), іншими нормативними актами в сфері телекомунікацій пропонує фізичним особам (надалі – «Абонент») отримати телекомунікаційні послуги, передбачені цим Договором. Даний Договір є публічний відповідно до ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України та його умови є однакові для всіх Абонентів, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Абонентом, для чого Провайдер публікує цей Договір про таке:
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Публічний договір – цей правочин про надання та отримання телекомунікаційних послуг, який встановлює однакові для всіх Абонентів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Абонентом (надалі – «Договір»).
Публічна оферта – пропозиція Провайдера, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що містяться в публічній оферті.
Акцепт – надання Абонентом повної і безумовної відповіді Провайдерові на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою шляхом оформлення та/або підписання заяви-замовлення про приєднання до Договору, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
Абонент — фізична особа, що уклала з Провайдером Договір.
Абонентна плата – фіксований платіж, який встановлює Провайдер для Абонентів за доступ на постійній основі до своєї телекомунікаційної мережі незалежно від факту отримання послуг.
Заявка Абонента – виклик Абонентом представника Провайдера для надання необхідних послуг, пов’язаних з виконанням умов Договору.
Кінцеве обладнання – обладнання, призначене для з’єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг (комп’ютер, модем, телеприймач тощо), із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.
Послуга — телекомунікаційна послуга з доступу до мережі Інтернет, яка надається Провайдером Абонентам у відповідності до умов діючих Тарифних планів (надалі – «Тариф»).
Сайт — сайт Провайдера в мережі Інтернет, що розміщений за адресою: optik.net.ua
Сторона — Провайдер або Абонент в залежності від контексту.
Сторони — Провайдер та Абонент.
Приміщення абонента — приміщення, яке належить Абоненту на праві власності або використовується Абонентом на іншій правовій підставі.
Правила користування Послугою – невідємна частина цього Договору, що є обовязковою для Абонента при користуванні Послугою.
Щомісячний платіж — передбачена Тарифним планом абонентська (абонентна) плата та/або інший фіксований щомісячний платіж за Послуги та/або Додаткові послуги, що надаються Провайдером протягом розрахункового періоду.
1.2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
1.2.1. Для фізичних осіб, які до моменту опублікування цього Договору не користувалися телекомунікаційними послугами Провайдера, підтвердженням повного та безумовного акцептуванням публічної оферти є оформлення та/або підписання Абонентом заяви-замовлення про приєднання до Договору, що свідчить про прийняття ним публічної оферти та сплати абонентської плати за отримані телекомунікаційні
послуги.
1.2.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Провайдером заяви-замовлення від Абонента та/або оплати Абонентом замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
1.2.3. Абонент дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Провайдером умовах з моменту надання Провайдеру заяви-замовлення та/або оплати замовлених Послуг.
1.2.4. Провайдер на письмову вимогу Абонента надає йому завірену печаткою письмову форму цього Договору.
1.2.5. Укладаючи Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Договору, Тарифних планів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
1.3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.3.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору відповідно до його умов.
1.3.2. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. Перед початком користування послугами Інтернет кожний Абонент зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору та Правилами користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення, що розміщені (оприлюднені) на Офіційному веб-сайті Провайдера.
1.3.3. Якщо Абонент не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір. Відповідно, Абонент, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами даного Договору.
1.3.4. Якщо Абонент не згодний з умовами Договору, він невправі користуватися телекомунікаційними послугами. Відповідно, Абонент, який оформив та/або підписав заяву-замовлення про приєднання до Договору вважається ознайомленим та таким, що погоджується з усіма умовами даного Договору.
1.3.5. Договір про надання послуг на базі фіксованої мережі широкосмугового доступу укладається шляхом надання згоди Абонентом на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептуванням всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
1.3.6. Провайдер самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Провайдер самостійно має право змінити умови Договору та/або Правил користування Послугою з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Сайті. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Договору та/або Прави користування Послугою, цей Абонент має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 7 (семи) календарних дні з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору та/або Правил користування Послугою. Не розірвання Абонентом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента зі змінами внесеними до Договору.
1.3.7. При внесенні змін до цього Договору та/або Правил користування Послугою, Провайдер розміщує повідомлення про такі зміни на своєму Сайті не менше ніж за 10 (десять) календарних днів до вступу змін в силу, окрім випадків, для яких Договором встановлений інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Провайдер не зобов’язаний повідомляти Абонента про внесення змін. При цьому Провайдер гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Провайдера поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
1.4. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
1.4.1. Умови надання телекомунікаційних послуг:
1.4.1.1. наявність у Провайдера технічної можливості для надання Абоненту замовленої телекомунікаційної послуги. Під технічною можливістю розуміється знаходження Абонента в зоні дії послуги і використання для доступу до послуги налаштованого устаткування та програмного забезпечення Абонента;
1.4.1.2. ознайомлення Абонента з умовами цього Договору;
1.4.1.3. оформлення Абонентом письмової заяви-замовлення про приєднання до даного Договору;
1.4.1.4. внесення Абонентом на розрахунковий рахунок Провайдера платежу за надання доступу (підключення) до обладнання Провайдера;
1.4.1.5. внесення Абонентом на розрахунковий рахунок Провайдера місячної абонентної плати згідно з обраним тарифним планом та оплата замовлених додаткових послуг;
1.4.1.6. реєстрація Абонента в мережі із використанням ідентифікаторів.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Провайдер надає замовлені Абонентом послуги широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення (надалі –Послуга) в межах України на умовах цього Договору.
2.2. Загальні умови та порядок надання Послуг встановлюються законодавством України, регламентуються «Правилами користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення», далі Правила (Додаток №1), які є невід’ємною частиною Договору.
2.3. Для підключення до Послуги Провайдер здійснює обстеження місця надання Послуги для попередньої оцінки необхідних робіт і матеріалів та складання калькуляції їх вартості.
2.4. Послуга надається 24 години.
3. ПРОВАЙДЕР МАЄ ПРАВО:
3.1. У разі невиконання Абонентом своїх обов’язків та Правил надання і отримання Послуги, передбачених цим Договором, припинити
надання Послуги або розірвати цей Договір у встановленому законодавством порядку.
3.2. У разі обмеженого обсягу надання Послуги, плата за утримання мережевого ідентифікатора нараховується відповідно до Тарифів Провайдера. За Абонентом зберігається відповідний мережевий ідентифікатор, протягом трьох календарних місяців.
3.3. Тимчасово припинити надання Послуги Абоненту, якщо Абонент використовує Послугу так, що це може призвести або призводить до зниження якості Послуг Провайдера, які надаються іншим абонентам.
3.4. У разі наявності заборгованості на особовому рахунку Абонента в день виявлення заборгованості тимчасово припинити надання замовлених послуг до повного погашення заборгованості.
3.5. Надсилати Абоненту на його електронну адресу повідомлення з метою інформування Абонента про послуги Провайдера, якщо прийняття таких повідомлень не тарифікується для Абонента. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства України.
3.6. Вносити зміни до Договору та/або Правил користування шляхом публікації нової редакції та/або змін на сайті www.ticom.net розміщення на цьому сайті відповідного повідомлення про здійснення цих змін.
3.7. Встановлювати нові Тарифні плани (тарифи), плату за послуги, скасовувати або змінювати Тарифні плани (тарифи) чи плату за послуги.
3.8. Тимчасово повністю або частково припиняти або обмежувати надання Послуг у випадках, передбачених цим Договором. У разі якщо Провайдер не припинив або не обмежив надання Послуг, Абонент не звільняється від обов’язку оплатити фактично отримані Послуги. Припинення або обмеження надання Послуг може бути здійснене Провайдером без будь-якого додаткового повідомлення Абонента.
3.9. Без згоди Абонента змінювати параметри маршрутизації.
3.10. В односторонньому порядку розірвати Договір шляхом направлення про це Абоненту за 30 (тридцять) календарних днів відповідного повідомлення цінним листом на адресу, вказану в реквізитах Абонента в заяві-замовленні та/або в інших документах.
3.11. Без згоди Абонента списувати та переміщати помилково зараховані на Особовий рахунок Абонента грошові кошти.
3.12. Залучати третіх осіб до виконання юридичних та інших дій, пов’язаних із наданням Абоненту Послуг та отриманням платежів за Договором без погодження таких дій Провайдера з Абонентом.
3.13. Якщо Провайдер виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при укладенні Договору, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуги – Провайдер має право розірвати Договір, попередивши Абонента про це не менш ніж за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання Договору будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення на Сайті, тощо.
4. ОБОВ’ЯЗКИ ПРОВАЙДЕРА
4.1. Оприлюднювати на сайті optik.net.ua про зміну тарифів на послуги, що встановлюються самим Провайдером, не пізніше, ніж за сім календарних днів до їх введення. При цьому, зміна або скасування існуючого тарифного плану (тарифу) не потребує згоди Абонента.
4.2. Розпочати надання Абоненту Послуг у термін/строк, що не перевищує 20 (двадцять) календарних днів з моменту укладення Договору, якщо Сторони не узгодили інший строк початку надання Послуг Абоненту
4.3. Надавати Послуги цілодобово згідно з діючими граничними нормативними рівнями показників якості та усувати пошкодження власної мережі в строки, які визначені нормативними актами в сфері телекомунікацій і чинним законодавством України. Облік строку для усунення пошкодження обраховується з дати реєстрації відповідної заяви. Якщо пошкодження вимагає більш тривалого часу для його усунення, то терміни усунення узгоджуються з заявником.
4.4. Розглядати звернення (скарги та заяви) Абонента, з урахуванням вимог Закону України “Про звернення громадян”.
4.5. На вимогу Абонента надавати інформацію про ліцензії Провайдера на право надавати Послуги, режим роботи підприємства Провайдера, умови та порядок надання послуг, Тарифні плани, порядок та систему оплати Послуг.
4.6. Нести інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України.
4.7. Дотримувати наявність/відсутність згоди споживача на опублікування у призначених для оприлюднення телефонних довідниках, у тому числі електронних версіях та базах даних інформаційно-довідкових служб, інформації про його прізвище, ім’я та по батькові, найменування юридичної особи, місцезнаходження/місце проживання та номер телефону абонента.
4.8. Забезпечити інформування Абонента про перелік сертифікованого обладнання, яке можна підключати до телекомунікаційної мережі загального користування (на запит споживача) .
4.9. Забезпечити ведення обліку обсягу та вартості наданих послуг за кожним видом окремо і забезпечення його достовірності;
4.10. Забезпечити направлення за викликом Абонента для підключення та/або усунення пошкоджень кінцевого обладнання, абонентської лінії, проводки, виконання інших робіт, необхідних для надання послуг (крім послуг рухомого (мобільного) зв’язку), своїх працівників, які повинні мати посвідчення з фотокарткою, скріплене печаткою (за наявності), та пред’являти його Абонента.
5. АБОНЕНТ МАЄ ПРАВО
5.1. Змінювати тарифні пакети, замовляти/відмовлятись від додаткових послуг шляхом подання Провайдеру відповідної заяви.
5.2. Зупиняти надання послуги (окремих їх видів) на підставі письмової заяви Абонента.
5.3. Брати участь в акціях, інших спеціальних заходах Провайдера або третіх осіб, що проводяться для Абонентів.
5.4. Відмовитись від послуг та припинити дію цього Договору шляхом його розірвання після повного використання первинного авансу, внесеного абонентом згідно Правил, письмово попередивши про це Провайдера не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до припинення користування послугою. Для розірвання Договору за своєю ініціативою Абоненту необхідно особисто або через уповноваженого представника оформити письмово заявку про розірвання Договору. У цьому разі кінцевий рахунок здійснюється після закінчення останнього розрахункового періоду, на який припадає дата розірвання Договору.
5.5. Ознайомитись у Провайдера з правами, визначеними статею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
5.6. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства України та Правил користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення.
5.7. У випадку відмови Абонента від Послуг, Абонент має право на повернення йому сплачених в порядку передоплати грошових коштів у розмірі позитивного балансу Особового рахунку на дату припинення надання Абоненту Послуг за Договором, якщо інше не передбачено умовами Тарифних планів або Додатками до Договору. Повернення здійснюється за особистим попереднім письмовим зверненням Абонента, що містить паспортні дані та підпис Абонента, направленим або поданим особисто Провайдеру не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати повернення сплачених Абонентом грошових коштів. Повернення грошових коштів здійснюється у відповідному офісі Провайдера (адреси наведені на Сайті Провайдера) після спливу зазначеного вище строку особисто Абоненту, за умови пред’явлення ним свого паспорту, або належним чином уповноваженому представнику Абонента, за умови пред’явлення ним нотаріально завіреної довіреності від Абонента на відповідне отримання грошових коштів.
5.8. Абонент має право на безоплатне вилучення (повністю або частково) за письмовою заявою споживача відомостей про нього з електронних баз даних інформаційно-довідкових служб оператора, провайдера та телефонних довідників.
5.9. Абонент має право на відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання оператором, провайдером обов’язків, передбачених договором або законодавством.
6. ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА
6.1. Своєчасно, не допускаючи анулювання балансу особового рахунку, сплачувати рахунки за надані Послуги.
6.2. Абонент має право звернутися за отриманням усієї необхідної інформації щодо отримання телекомунікаційних послуг до Провайдера за номером: 0 800 75 22 11 (згідно тарифів Вашого Оператора) для одержання інформації щодо подальших розрахунків .
6.3. Сплачувати авансові внески до моменту фактичного використання раніше внесеного авансу.
6.4. Своєчасно поповнювати свій особовий рахунок авансовими платежами у відповідності з діючими Тарифами на послуги. Виконанням зобов’язань з оплати Абонент підтверджує, що він ознайомлений з діючими на момент оплати Тарифами, Правилами користування у діючій на момент оплати редакції, іншою інформацією, пов’язаною з отриманням послуг на момент оплати.
6.5. У місячний термін повідомити Провайдера про зміну обов’язкових реквізитів вказаних у цьому Договорі.
6.6. Нести інші обов’язки відповідно до законодавства України та Правил користування послугою широкосмугового доступу до мережі Інтернет шляхом фіксованого підключення.
6.7. Дотримуватись вимог законодавства, Договору та Правил користування.
6.8. Не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати спам.
6.9. Абонент гарантує Провайдеру, що він володіє законними правами на Приміщення Абонента, де здійснюється підключення Послуг.
6.10. Абонент гарантує недопущення підключення кінцевого обладнання, яке не має документа про підтвердження відповідності.
6.11. Абонент гарантує Провайдеру, що він не вчинить використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.
6.12. Абонент гарантує Провайдеру, що ним не будуть вчинятися дії з використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання послуг третім особам.
6.13. Абонент гарантує Провайдеру про утримання у справному стані кінцевого обладнання та абонентської проводки в межах приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки.
6.14. Абонент повідомляэ, у тому числі письмово, на запит оператора, провайдера про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання послуг.
7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Надання замовлених Абонентом послуг здійснюється за попередньою оплатою (абонентською платою) згідно з тарифами Провайдера, які є невід’ємною частиною цього Договору. Розрахунковим періодом вважається період надання Послуг протягом одного календарного місяця. При наданні послуг протягом неповного календарного місяця вартість розраховується пропорційно фактично відпрацьованій кількості діб, при цьому неповна доба вважається повною. Сума щоденного списання грошових коштів з особового рахунку абонента розраховується як сума, що дорівнює щомісячної платі пропорційної кількості днів у поточному місяці. Кожному Абоненту надається один особовий рахунок, на підставі чого здійснюються розрахунки за надані послуги.
7.2. Розрахунки за надані Послуги та авансові внески Абонент сплачує готівкою, перерахуванням на поточний рахунок Провайдера або кредитною карткою в національній валюті України.
7.3. Моментом оплати вважається час надходження коштів на рахунок Провайдера.
7.4. Абонент самостійно відповідає за правильність та своєчасність здійснених ним оплат.
7.5. Кількість та вартість послуг, наданих Абоненту за розрахунковий період, визначається відповідно до показників, належних Провайдерові технічних засобів виміру тривалості, кількості та вартості послуг.
7.6. Вартість пакета, додаткових сервісів, або інші послуги в межах пакета нараховуються пропорційно до днів обслуговування відповідною Послугою.
7.7. Документи щодо оплати рахунку мають зберігатися Абонентом протягом 3-х років.
7.8. Абонент повинен усвідомлювати, що рахунки на оплату Послуг та Додаткових послуг,а також інші матеріали, що можуть бути для нього конфіденційними, і які надсилаються Провайдером за допомогою електронної пошти, можуть стати доступними зловмисникам, зважаючи на вразливість систем електронних повідомлень. У зв’язку з цим Провайдер не нестиме відповідальність за можливе розкриття конфіденційної інформації Абонента у разі протиправного проникнення зловмисником у поштову скриньку Абонента, перехоплення повідомлення в процесі доставки, а так само в інших випадках отримання зловмисниками доступу до конфіденційної інформації Абонента.
7.9 Абонент не слачує абонентної плати за весь час пошкодження телекомунікаційних мереж та технічних засобів, що призвело до тимчасового припинення надання послуг у разі порушення оператором, провайдером граничних строків усунення пошкодження та виникло не з вини споживача, з дати реєстрації оператором, провайдером відповідної заяви (усної чи письмової).
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом за затримки та перебої в роботі мережі, пов’язані прямо чи непрямо з причинами, які знаходяться поза межами контролю з боку Провайдера.
8.2. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом у разі:
8.2.1.використання Абонентом кінцевого обладнання, яке не відповідає вимогам законодавства України, є несумісним з мережею Провайдера, або мало місце порушення з боку Абонента вимог інструкцій виробника з використання кінцевого обладнання;
8.2.2. неправомірних дій (бездіяльності) Абонента по налаштуванню програмного забезпечення;
8.2.3. несправності кінцевого обладнання Абонента;
8.2.4. несанкціонованого втручання у роботу телекомунікаційних мереж, пошкодження абонентської проводки або лінії, викрадення телекомунікаційного обладнання;
8.2.5. викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовується Провайдером;
8.2.6. за крадіжку третіми особами інформації конфіденційного характеру, у тому числі логіну та паролю мережевого ідентифікатора Абонента; дії непереборної сили;
8.2.7. вини Абонента в інших випадках, передбачених законом.
8.3. Провайдер не несе юридичну, матеріальну або іншу відповідальність за зміст інформації, яка передається або приймається Абонентом.
8.4. Абонент зобов’язується використовувати Послугу тільки на законних підставах та не перекладати на Провайдера відповідальності за збитки будь-якого виду, понесені Абонентом чи третьою стороною під час використання Послуги Абонентом.
8.5. Провайдер залишає за собою право повністю припинити надання Послуги Абоненту у випадку, якщо у Абонента є заборгованість за цим Договором.
8.6. У разі затримки плати за надані Провайдером Послуги Абонент сплачує Провайдеру пеню , яка обчислюється від вартості неоплачених послуг у розмірі облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня.
8.7. В разі затримки оплати Провайдер має право відмовити Абоненту в подальшому наданні Послуги та розірвати цей Договір. Тимчасове припинення надання Послуги та розірвання Договору не звільняє Абонента від оплати суми заборгованості та виплати пені згідно з п.8.6. цього Договору.
8.8. Абонент самостійно відповідає за зміст, достовірність та правомірність розповсюдження інформації, яку передає він, або треті особи під його мережними реквізитами з використанням Послуги Провайдера.
8.9. У випадку виявлення несанкціонованого втручання в роботу телекомунікаційної мережі Провайдера, Абонент відшкодовує завдані збитки та сплачує штраф у розмірі вартості спожитого об’єму послуг за місяць, в якому виявлено це втручання.
8.10. У разі достроково розірвання цього Договору Абонентом, Абонент зобов’язаний повернути Провайдеру кінцеве обладнання, якщо таке було встановлене Провайдером у житловому приміщенні Абонента,а у разі не повернення відшкодувати вартість цього кінцевого обладнання.
8.11. Провайдер не несе відповідальності за належне функціонування та доступність певних сегментів мережі Інтернет, які знаходяться поза контролем Провайдера.
8.12. Провайдер не контролює доступний через мережу Інтернет потік інформації, який може включати небажані для Абонента матеріали, зокрема еротичного характеру, або інформацію, яка ображає честь і гідність Абонента, і не несе ніякої відповідальності.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чиним законодавством.
9.2. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Абонентів шляхом його розміщення (оприлюднення) на Офіційному веб-сайті Провайдера.
9.3. Строк дії цього Договору може бути достроково припинений:
– за вимогою однієї із Сторін, при цьому остання зобов’язана не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів письмово повідомити про це іншу Сторону, а також провести взаєморозрахунки та виконати всі фінансові зобов’язання одна перед одною з дотриманням умов цього Договору;
– за рішенням суду;
– у випадку довготривалості (більше двох місяців) форс-мажорних обставин, при цьому Сторони зобов’язуються протягом одного місяця
провести фінансові взаєморозрахунки і не в праві вимагати від іншої сторони відшкодування збитків;
– у випадку закінчення строку дії ліцензії, припинення її дії;
– у випадку непогашення заборгованості протягом трьох місяців.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Цей Договір припиняється, якщо Абонент має несплачені рахунки і не погасив наявну заборгованість протягом одного місяця після відправлення йому письмового або електронного повідомлення, а також у випадках, передбачених Правилами користування.
10.2. Жодна зі сторін цього Договору не має права передавати свої права та обов’язки третім особам без згоди на це другої сторони. Передача прав та обов’язків за цим Договором, не є односторонньою, зміна умов чи відмова від Договору, якщо право такої зміни або відмови врегульовано сторонами за взаємною згодою в цьому Договорі або в інших, пов’язаних з цим Договором, документах.
10.3. Усі суперечки та розбіжності, пов’язані з виконанням умов Договору/Угоди, вирішуються шляхом переговорів та/чи обміну листами.
10.4. Якщо переговори не приведуть до вирішення спору, справа передається на розгляд до відповідного суду згідно з правилами підвідомчості та підсудності, визначеними чинним законодавством України.
10.5. Абонент погоджується на надання (поширення) Провайдером третім особам інформації про невиконані грошові зобов’язання Абонента (на обробку його персональних даних Провайдером та зазначеними третіми особами), а також інформації про Абонента (його персональні дані) та Послуги, надані йому за Договором, у разі наявності невиконаних грошових зобов’язань Абонента перед Провайдером.
11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Одностороння зміна умов чи відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором
11.2. Провайдер підтверджує, що є платником податку на прибуток на загальних умовах за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України.
11.3. Укладаючи цей Договір Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору та Правил користування, затверджених Провайдером та оприлюднених на офіційному сайті
11.4. Підписуючи та/або оформивши заяву-замовлення про приєднання до Договору Абонент надає дозвіл на збір та обробку персональних даних, зазначених у Договорі для цілей, пов’язаних з наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України. Провайдер вправі здійснювати обробку персональних даних самостійно, так і доручивши її розпоряднику бази персональних даних.
11.5. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх абонентів. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Абонента зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення. А також свідчить про те, що Абонент розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Абонент не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.
11.6. Абонент не заперечує, що при оформленні рахунків, актів та податкових накладних за надані послуги, уповноважена особа Провайдера може застосувати свій власний факсимільний підпис (факсиміле).
11.7. За рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв`язку України за №3625 ТОВ «ОПТІК.НЕТ» внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг.
11.8. З усіх інших істотних умов даного Договору, що не вказані у даному Договорі, сторони здійснюють свої взаємостосунки у відповідності до Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг,затвердженим рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 № 624 і зареєстрованим у Мін’юсті України 24 грудня 2012 року за № 2150/22462.
12. РЕКВІЗИТИ ПРОВАЙДЕРА ТОВ «ОПТІК.НЕТ»
Адреса для надсилання скарг (заяв, звернень) до провайдера, порядок і терміни розгляду заяв та скарг, а також поштові та електронні адреси, за якими Абонент може звернутися з питань надання телекомунікаційних послуг до Провайдера та НКЕК можна дізнатись на сайті optik.net.ua або за т. 0 800 75 22 11. У випадку звернення Абонента до Провайдера за допомогою телефону Абонент погоджується із тим, що телефонна розмова може бути записана з метою контролю якості обслуговування Абонента.
Юридична адреса:
61096, Харківська обл. місто Харків вулиця НЬЮТОНА, 139, 38
тел. 0 800 75 22 11
код ЄДРПОУ 42014450
Код ІПН 420144520321
IBAN UA943515330000026007052261790
в ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ “ПРИВАТБАНК”